winkelen

vanmorgen wou ik even gaan winkelen met de kids.. of ja wou.. het moest vond ik zelf.. ik wil sandalen voor ze kopen en ik vind dat ze dat moeten passen en evt ook aangeven of ze iets mooi vinden of niet etc. (zelf uitkiezen doen ze gelukkig nog niet :p) van te voren wist ik al dat het drama zou worden omdat het veel te druk is.. voor man, voor dochter, voor mij.. en helaas dat was ook zo..

petje af zeg voor alle ouders die wél met kinderen gaan shoppen.. wauw.. weet weer waarom ik graag online bestel ipv naar de winkels.. al vind ik online shoppen ook een hoop gedoe.. lang bezig met uitzoeken, extra bestellen ivm de maat oid en dan weer dingen terugsturen.. maar het scheelt een hoop ergernis, ook bij de kinderen die het gewoon echt niet leuk vinden..

komende week maar eens online gaan snuffelen naar zomerjassen.. ook voor mezelf nog neits gevonden, had er wel 3 besteld, maar die waren helaas niet naar mn zin.. en ook shirts heb ik nog niet gevonden dit jaar.. :( en ik wil zelf ook nog graag nieuwe schoenen... vind het maar een hoop gedoe elk jaar weer.. ben waarschijnlijk 1 van die vrouwen die gewoon niet van winkelen houdt (behalve als het lekker rustig is, doordeweeks ofzo, maar ja dochter moet dan naar school en man is met de auto naar zn werk.. hier in t dorp zitten niet veel winkels ;) dus t houdt wel een beetje op dan :p)

maar wel genoten van t heerlijke zonnetje :) dochter is nu heerlijk buiten aan t spelen met buurmeisje, zoontje heeft heerlijk geslapen en is weer wakker :) genieten doen we zeker!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...