rustige week

Extra uitgaven deze week waren

Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80

een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf, maar er lagen alleen nog xs.. die past ze ondertussen ook wel ze heeft kindermaat 158 van broeken (ze is 1.48 ongeveer.. nog even en ze groeit me voorbij... ik ben maar 1.57)  17,50

Met de jongste naar reflexintegratie op woensdag ochtend. met de fiets ongeveer een kwartier fietsen dus weer lekker wat beweging gehad. 75 euro

nieuw poepschepje voor de kattenbak, oude brak doormidden 2,50

Gelijk een proefzakje voer meegenomen omdat de kat de brokjes niet goed opeet.. nu krijgt ze alleen nat voer uit blik maar dat lijkt me ook nit heel gezond. Uiteraard uiteindelijk eht voer via internet besteld.. 10 kg voor 40 euro ipv 1,5 kg voor 17 euro... dat scheelt nogal. de brokjes gingen in no time op!! Toen we 2 katten hadden viel dat totaal niet op.. ook hebben ze een grote voerbak dus ik hoef t niet dagelijks bij te vullen hierdoro viel t nauwelijks op.   Ik heb nu biofood senior besteld.

Op maandagmiddag had ik ook nog een oudergesprek met de juf van de plusklas van de oudste. Hier gaat ze sinds dit schooljaar naar toe. Komt al jaren ter sprake bij de de juffen. 1 juf gaf aan te twijfelen ivm snel overprikkeld dan weer een andere les erbij.. ze krijgt in de klas ook al verdieping en verrijking nl. juffen van groep 6 vroegen juist weer waarom ze niet in de plusklas zat.. was juist echt iets voor haar. toen testen gedaan en sinds groep 7 dus in de plusklas.
Ook mocht ze meedoen aan een plusproject op middelbare school met meerdere groep 7 leerlingen. 5x een les volgen (keuze uit diverse lessen zij koos scheikunde) en het presenteren aan de ouders. erg leuk!
Maar dus een oudergesprek. het gaat erg goed, fijn om te horen!

Donderdag bleef mn dochter ziek thuis. was vooral erg moe. misschien toch een gevolg van de heftige emoties in het weekend ? woendag heeft ze maar tot half 1 school dus smiddags ook gewoon rust/gespeeld.. Gelukkig werk ik thuis dus ze kon lekker even bijkomen. (op die dag plusklas.. als ze dus niet naar school gaat is ze echt te mmoe of ziek)

Vrijdag avond stond er een nieuwe kennismaking gepland met ouders van een kindje van 2 maanden die tijdelijke opvang zoeken omdat de gastouder waar ze eigenlijk opvang bij willen afnemen pas in januari 2021 weer plek heeft. Mogelijk stoppen ze dus eerder als die gastouder eerder plek krijgt. Vermoedelijk zeggen ze definitief ja voor opvang bij mij. Dan heb ik er op maandag een baby bij in de opvang! Weer goed voor de financieen uiteraard!

Dit weekend geen plannen. Op vrijdag slapen de kinderen bij opa en oma en daar gaan ze op zaterdagochtend ook naar theaterles van jeugdtheater hofplein. dit is op loopafstand van opa en oma. Daarna halen wij ze op of ze worden thuis gebracht en kletsen we nog even bij met opa en/of oma. verder geen plannen. de kinderen spelen dan meestal met buurjongens. ze moesten hun kamer opruimen zodat de hulp die weer eens kan stofzuigen maandag ;)
Man is bezig met de 9 leilindes snoeien.. best een flinke klus.. bomen van een meter of 5, 6 hoog, we zijn erg blij met de extra privacy in de zomer maar wat een rotklus qua snoeien. ik kan hem er ook niet bij helpen want ik kom er ook met een ladder gewoon niet bij.. hij klimt op de schutting en met zijn 2 meter en dus lange armen lukt het hem wel. kost alleen heel veel tijd ;) en ook nog de takken afvoeren.. grof vuil kost sinds deze maand 25 euro per keer dus dat is ook een dure grap.. nog even verzinnen hoe we dat doen.

Rustige week kmet wat afpsraken maar geen rare dingen. Wel fijn na het heftige weekend....
Fijn dat ik thuis werk en prive afspraken vaak makkelijk kan combineren of bijvoorbeeld dochter eens een dagje kan bijtanken zonder gedoe.




18 opmerkingen:

  1. Mijn naam is Loana, ik kom uit Monaco. Ik heb een vriend die ik heb met wie ik twee jaar heb gedate. Hij werd net op een ochtend wakker en vertelde me dat de relatie voorbij was. Ik was bijna 4 weken in tranen. ik was zo verward en diepbedroefd. Ik stuurde mijn zus en mijn beste vriendin Susan om hem te gaan bedelen, maar hij hield vol dat de relatie voorbij was dat hij me zat was. Tot ik een heel goede dag hoorde toen ik van Dr. Ajayi hoorde, las ik enkele getuigenissen op zijn site, dus besloot ik het eens te proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me dingen die hij moest doen om een ​​betovering uit te spreken, eerst overwoog ik of ik het zou doen, en ik besloot om het eens te proberen. Ik deed wat dr. Ajayi, de spreuk-caster, me opdroeg, en daarna tot 7 dagen uit het niets kwam mijn vriend die me zonder enige reden verliet op een avond naar mijn huis en smeekte me om me terug te hebben, hij kwam zelfs met zijn broer en smeekte om vergeving .. Na zoveel pijn die ik overging, kwam mijn vriend nog steeds terug ... ben zo blij ... allemaal dankzij Dr. Ajayi, je kunt contact met hem opnemen voor elk soort spellwerk. Ik geloof dat hij je door je RELATIEproblemen heen zal helpen.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com
    Viber / Whatsapp: + 2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

      Verwijderen
  2. Mijn naam is Loana, ik kom uit Monaco. Ik heb een vriend die ik heb met wie ik twee jaar heb gedate. Hij werd net op een ochtend wakker en vertelde me dat de relatie voorbij was. Ik was bijna 4 weken in tranen. ik was zo verward en diepbedroefd. Ik stuurde mijn zus en mijn beste vriendin Susan om hem te gaan bedelen, maar hij hield vol dat de relatie voorbij was dat hij me zat was. Tot ik een heel goede dag hoorde toen ik van Dr. Ajayi hoorde, las ik enkele getuigenissen op zijn site, dus besloot ik het eens te proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me dingen die hij moest doen om een ​​betovering uit te spreken, eerst overwoog ik of ik het zou doen, en ik besloot om het eens te proberen. Ik deed wat dr. Ajayi, de spreuk-caster, me opdroeg, en daarna tot 7 dagen uit het niets kwam mijn vriend die me zonder enige reden verliet op een avond naar mijn huis en smeekte me om me terug te hebben, hij kwam zelfs met zijn broer en smeekte om vergeving .. Na zoveel pijn die ik overging, kwam mijn vriend nog steeds terug ... ben zo blij ... allemaal dankzij Dr. Ajayi, je kunt contact met hem opnemen voor elk soort spellwerk. Ik geloof dat hij je door je RELATIEproblemen heen zal helpen.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com
    Viber / Whatsapp: + 2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ging door de hel in mijn huwelijk toen ik een getuigenis tegenkwam van een dame genaamd Daiva, ze beschreef hoe ze haar relatie kon redden met de hulp van een spreukster genaamd Dr. Ajayi omdat haar man haar verliet voor een andere vrouw zonder hen met een misverstand van enige betekenis, maar de betoverster Dr. Ajayi, die gezegend is door zijn voorouders, hielp met de kracht van het spellen van spreuken en haar man kwam terug en zei dat hij niet wist wat hem overkwam, ik had een bijna vergelijkbare zaak omdat mijn man wil te vullen voor een scheiding, maar ik wil geen gebroken huis omdat we al 15 jaar samen zijn na het lezen van Daiva-getuigenis.Ik nam contact op met de spell-caster Dr. Ajayi en legde mijn situatie aan hem uit, hij vertelde me een aantal dingen die moesten worden gedaan en Ik volgde zijn instructies op na een week van betovering, mijn man vertelde me dat hij spijt heeft van alle pijn die hij mij en de kinderen heeft beloofd dat hij allemaal aan onze zijde zal staan ​​en sindsdien leven we in vrede e. Als je een soortgelijk probleem hebt als het mijne of een ander probleem in het leven, of het nu gaat om werk-, school- of gezondheidsgerelateerde problemen, neem dan contact op met Dr. Ajayi, de spreuk-caster, zijn werk is 101% gegarandeerd. E-mail: drajayi1990@gmail.com Viber of Whatsapp: + 2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OLÁ A TODOS
    Dr. afrid realmente é tão maravilhoso para mim que sempre testemunharei sua grandeza na minha vida, que poderia acreditar que o dr Afrid ervas medicinais me curou do meu vírus do herpes que eu estava tendo nos últimos 4 anos, me deparei com drafridherbalhome11 @ gmail. com em uma página de como tratar o vírus do herpes e vi muitos testemunhos de como o Dr. Afrid os ajudou em vários problemas e situações, e seus números de celular também estavam em cada testemunho +2349056393547
    para contatá-lo, porque eu precisava de ajuda para me livrar do meu vírus do herpes, escrevi para ele no app e contei o que estava passando! Caros amigos, todos os dr. lembre-se saúde é riqueza, ele me enviou um remédio herbal para a cura do meu vírus do herpes, fiquei muito feliz porque, depois de beber as ervas conforme as instruções dele, fui ao hospital para fazer um check-up para minha surpresa, meu resultado para o herpes saiu negativo Eu recomendo drafridherbalhome11@gmail.com para quem precisar de sua ajuda, você também pode
    ... Obrigado Dr ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welcome. BE NOT TROUBLED anymore. you’re at the right place. Nothing like having trustworthy hackers. have you lost money before or bitcoins and are looking for a hacker to get your money back? You should contact us right away. It's very affordable and we give guarantees to our clients. Our hacking services are as follows:
    -hack into any kind of phone
    _Increase Credit Scores
    _western union, bitcoin and money gram hacking
    _criminal records deletion_BLANK ATM/CREDIT CARDS
    _Hacking of phones(that of your spouse, boss, friends, and see whatever is being discussed behind your back)
    _Security system hacking...and so much more. Contact THEM now and get whatever you want at
    Email:Creditcards.atm@gmail.com 

      Whats app:+1(305) 330-3282  

    WHY WOULD YOU NEED TO HIRE A HACKER??:
    There are so many Reasons why people need to hire a hacker, It might be to Hack a Websites to deface information, retrieve information, edit information or give you admin access.
    • Some people might need us To Hack Their Target Smartphone so that they could get access to all activities on the phone like , text messages , call logs , Social media Apps and other information
    • Some might need to Hack a Facebook , gmail, Instagram , twitter and other social media Accounts,
    • Also Some Individuals might want to Track someone else's Location probably for investigation cases
    • Some might need Us to Hack into Court's Database to Clear criminal records.
    • However, Some People Might Have Lost So Much Funds With BINARY OPTIONS BROKERS or BTC MINING and wish to Recover Their Funds
    • All these Are what we can get Done Asap With The Help Of Our Root Hack Tools, Special Hack Tools and Our Technical Hacking Strategies Which Surpasses All Other Hackers.

    ★ OUR SPECIAL SERVICES WE OFFER ARE:
    * RECOVERY OF LOST FUNDS ON BINARY OPTIONS
    * Credit Cards Loading ( USA Only )
    * BANK Account Loading (USA Banks Only)

    ★ You can also contact us for other Cyber Attacks And Hijackings, we do All ★

    ★ CONTACTS:
    * For Binary Options Recovery,feel free to contact (Creditcards.atm@gmail.com)for a wonderful job well done,stay safe.

    Why waste your time waiting on monthly salary. When you can make up to $3,000 in 5-7days from home, you don't send money to anyone.                    
    Invest $300 and earn $3,000
    Invest $500 and earn $5,000
    Invest $600 and earn $6,000
    Invest $700 and earn $7,000
    Invest $800 and earn $8,000
    Invest $900 and earn $9,000
    Invest $1000 and earn $10,000

    IT HAS BEEN TESTED AND TRUSTED  

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Do you need an urgent blank ATM CARD to solve your financial needs and i just want to tell the world my experience with everyone. i discovered a hacking guy called Mike. he is really good at what he is doing, i inquired about the BLANK ATM CARD. if it works or even Exist, then i gave it a try and asked for the card and agreed to their terms and conditions. three days later i received my card and tried it with the closest ATM machine close to me, to my greatest surprise it worked like magic. i was able to withdraw up to $4000. This was unbelievable and the happiest day of my life. there is no ATM MACHINES this BLANK ATM CARD CANNOT penetrate into it because it have been programmed with various tools and software. i just felt this might help those of us in need of financial stability. The card have really change my life. if you want to contact them, HERE is the email: blankatm156@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. STAAT U VOOR ENIGE MOEILIJKHEDEN IN HET LEVEN EN WILT U EEN BLIJVENDE OPLOSSING CONTACTEER DR. AJAYI HIJ IS EEN KRACHTIGE SPELLETJES OP Viber of WhatsApp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    Mijn man was van plan van me te scheiden en zei dat hij moe was van onze verbintenis ik was verrast omdat dit plotseling kwam en mijn instinct vertelde me dat er iets mis ging, ik ontdekte later dat mijn man buiten een vrouw heeft, ik vroeg hem daarnaar , hij werd echt boos en zei dat hij daarom wil dat we scheiden, hij ging 6 maanden van huis weg toen ik het contact zag van dr. Ajayi de spreukenmaker een vrouw legde uit met wie ze zwanger kon worden en zelf een kind kon krijgen een kruidengeneesmiddel na 9 jaar huwelijk, ik nam zijn contactpersoon en legde hem mijn situatie met mijn man uit, hij vertelde me dat mijn man werd gemanipuleerd door duistere kracht, hij vertelde me wat dingen te doen en een spreuk voor me uit te voeren, na zeven Dagen van de betovering kwam mijn man thuis en scheurde de scheidingspapieren, we leven nu gelukkig dankzij dr. Ajayi. Schaam je niet voor je problemen, zoek hulp en laat het oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn naam is Dominik.Ik wil een geweldige man bedanken die bekend staat als Dr Ajayi, hij is een krachtige spreukmaker en heeft veel mensen over de hele wereld geholpen met verschillende huwelijksproblemen.Ik stond voor een scheiding toen ik meer te weten kwam over de grote spreukenmaker Dr. Ajayi, ik hou echt van mijn vrouw en wil niet dat we scheiden, dus ik vraag de spreukmaker Dr Ajayi om hulp, hij heeft een liefdesbetovering voor mij voorbereid en mijn vrouw heeft de scheiding binnen 3 dagen afgeblazen ... Als je problemen hebt in uw relatie en u een snelle en duurzame oplossing wilt, kunt u contact opnemen met Dr Ajayi op e-mail: drajayi1990@gmail.com of Whatsapp / Viber-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Omdat onze gezichten anders zijn, zijn onze problemen ook. Ik weet niet welke moeilijkheid je in het leven ervaart, maar ik wil dat je vandaag weet dat als je echt uit je beproeving wilt komen. Er is een oplossing voor jou. Ik wil een man genaamd Dr Ajayi aan het publiek voorstellen, hij is een krachtige spreukmaker en hij hielp me een jaar geleden mijn huwelijk te redden omdat mijn man het huis verliet en zei dat hij niet langer geïnteresseerd is in onze verbintenis, het kan als een schok tegen mij omdat ik me niet kan herinneren dat we ruzie hadden, later kom ik erachter dat hij bij een andere dame was, ik smeekte hem om terug naar huis te komen om bij mij en de kinderen te zijn maar hij handelde niet meer zelf, ik kwam er later achter dat hij is bezeten van een charme door de dame met wie hij is. Ik nam contact op met dr. Ajayi en de charme werd ongedaan gemaakt na 3 dagen van de betovering en mijn man keerde terug naar huis. Dr. Ajayi is in staat elke soort spreuk uit te voeren, maar zijn dienst is niet gratis. Neem contact met hem op via Viber / WhatsApp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeft uw man of vrouw gezegd dat ze niet opnieuw geïnteresseerd zijn in het huwelijk en dat u een snelle verzoening met hen wilt, neem dan contact op met Dr Ajayi, een krachtige spreukmaker op whatsapp +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com hij is een man die door zijn voorouders is begaafd grote bovennatuurlijke kracht omdat hij me hielp mijn man terug te winnen na 9 maanden scheiding, mijn man zei dat hij wilde scheiden en ging weg met een andere vrouw, mij werd meegedeeld dat hij gemanipuleerd is door de andere vrouw vanwege zijn rijkdom . Dr. Ajayi bereidde een spreuk voor me voor en binnen een week scheurde mijn man de scheidingspapieren en we hebben in vrede geleefd. Nogmaals bedankt Dr Ajayi. Als u een soortgelijk probleem heeft of iets dat uw leven verstoort, neem dan contact op met Dr Ajayi voor een snelle oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedendag allemaal, ik wil de ervaring die ik heb delen met een spreukenmaker genaamd Dr Ajayi, hij is een zeer krachtige man gezegend door zijn voorvader om mensen met verschillende levensproblemen te helpen, ik ging door de ergste fase van mijn leven omdat mijn man vertelde me dat hij uit het niets wil scheiden, ik vroeg hem waar ik het mis ging, maar hij gaf me geen antwoord in plaats daarvan ging hij het huis uit dit was echt raar dus ik zoek hulp toen ik dr. Ajayi ontmoette spell caster online, ik legde mijn toestand aan hem uit, na enig overleg kwam ik erachter dat mijn man bij zijn secretaresse op het werk is en hij is in haar ban, de grote spell caster vertelde me wat er moest gebeuren en ik volgde zijn instructies. Tegenwoordig ben ik een trotse vrouw, want mijn man is bij mij thuis en we verwachten ons tweede kind allemaal dankzij dr. Ajayi, de spreukenmaker, als je de hulp nodig hebt van een spreukenmaker voor welk probleem dan ook, is dr. Ajayi de goede persoon voor een perfect en betrouwbaar resultaat. Neem contact op met zijn e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber \ WhatsApp-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik las enkele getuigenissen van Dr. Ajayi over hoe hij veel mensen hielp hun geliefden in een week terug te brengen met een liefdesbetovering. Ik had problemen met mijn geliefde, dus besloot ik contact met hem op te nemen omdat ik zo veel van mijn man houd. hij verliet het huis en zei dat hij niet meer zonder reden geïnteresseerd was in de relatie, ik was in shock. Ik heb contact opgenomen met dr. Ajayi en hij vertelden me dat mijn vriend bij me terug zou komen, dr. Ajayi maakte een liefdesbetovering en dit deed mijn vriendje opengaan om te zien hoeveel we van elkaar houden en hij kwam terug naar huis. Terwijl ik dit getuigenis schrijf, ben ik het gelukkigste meisje op aarde. mijn vriend en ik leiden een gelukkig leven en onze liefde is nu sterker dan voordat we uit elkaar gingen. Allemaal dankzij dr. Ajayi voor het buitensporige werk dat hij voor me deed, me helpen terug te komen bij mijn geliefde. als u problemen ondervindt en een snelle oplossing wilt, neem dan contact op met dr. Ajayi op e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber / Whatsapp: +2347084887094 hij is een betrouwbare man.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello viewers all over the world, There is good news for you all today get your Blank ATM card that works in all ATM machines all over the world. We have specially programmed ATM cards that can be used to hack ATM machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at stores and POS. We give out this cards to all interested clients worldwide, We give out THE Blank ATM Card. Do you want to live a good life thought its illegal, its the easiest way to be a millionaire. it also has a technique that makes it impossible for the CCTV to detect you and you can only withdraw a total amount of $5,000 Dollars in a day on ATM Machine also avaialbel at cash delivery. We give up to $10,000.00 to $1,000,000.00 Dollars With our network hacking services. We can Recover all your lost money to Bitcoin and other Crypto currency, mortgage/realestate scams and fake ICOs within 48 hours or less. (Thomas Freddie Hackers) working together as a team to track down & to recover funds back from the most difficult internet SCAMMERS. NOTE!! We've received countless heartbreaking reports of notorious scammers and we’ve successful recovery them back via thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Do contact us on ((Binary Recovery. University Grades.Wiping Criminal Records, FB & IG Hack, Telegram, Loads & Phone Hacking)) border us with your jobs & allow us give you positive result with our hacking skills. We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your financial problems, If you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime, any day so contact us via our Email Address: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Regards
    THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS
    Email thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Call/Text: +1 (985)465-8370
    Motto: We offer the fastest and reliable services

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn man en ik zijn nu 6 jaar getrouwd. We waren gelukkig getrouwd en hebben een zoon. 3 maanden geleden begon ik wat vreemd gedrag van hem op te merken en een paar weken later ontdekte ik dat mijn man iemand ziet en dat hij niet meer om mij of de kinderen geeft.Soms gaat hij de deur uit en komt hij niet eens dagenlang thuis. Ik heb er alles aan gedaan om dit probleem op te lossen, maar het mocht niet baten. Ik was op internet aan het browsen toen ik een website tegenkwam die suggereerde dat dr. AJAYI kan helpen bij het oplossen van mijn huwelijksproblemen. Dus ik vond dat ik hem eens moest proberen. Ik heb contact met hem opgenomen en hij heeft een spreuk voor me gedaan. Twee dagen later kwam mijn man naar me toe en verontschuldigde zich voor het onrecht dat hij had gedaan en beloofde het nooit meer te doen en mijn familie leeft weer gelukkig samen. Allemaal dankzij Dr. AJAYI. Als je een spreuk-caster nodig hebt die een spreuk kan uitspreken die echt werkt, raad ik je aan contact met hem op te nemen. Hij zal je niet teleurstellen.


    Whatsapp + 2347084887094
    E-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit heeft echt gewerkt en ik ben er trots op hiervan te getuigen. Ik zag een bericht over hoe een dame haar man terugkreeg door DR AJAYI. Hij hielp haar om haar ex-echtgenoot terug te krijgen. Mijn vrouw is 1 jaar geleden van me gescheiden om bij een andere man te wonen en ik heb geprobeerd haar los te laten, maar dat lukte niet, dus ik probeer veel dingen te doen om haar terug te krijgen en ze weigert bij mij terug te komen. Ik bezocht op een dag een forum voor tips om haar terug te krijgen en daar zag ik een dame getuigen van hoe DR AJAYI haar hielp om haar man terug te krijgen nadat hij door een andere vrouw met een spreuk was vastgebonden en DR AJAYI was degene die haar hielp . Hoewel ik nooit in spiritueel werk geloofde, probeerde ik hem met tegenzin omdat ik wanhopig was en ik contact met hem opnam en mijn problemen aan hem uitlegde, tot mijn grootste verrassing, DR AJAYI hielp me om mijn vrouw terug te brengen na 2 dagen en nu is mijn relatie perfect, net zoals hij beloofde. Als je je ex permanent terugkrijgt, breng je niet alleen iemand terug van wie je houdt, maar het zal ook het gevoel van je geliefde weer verenigen, zodat je net zo gelukkig kunt zijn met die persoon. Mijn vrouw behandelt me ​​nu als een koning en zegt altijd dat ze altijd van me houdt. Als u moeilijkheden in uw relatie doormaakt, kan DR AJAYI u helpen bij het oplossen van huwelijksproblemen, NEEM CONTACT MET HEM OP VIA E-MAIL: drajayi1990@gmail.com of WhatsApp / Viber-nummer +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lord Bubuza is een genie, hij kan alles doen met zijn wonderbaarlijke spreuk. Mijn vriend was beledigend en bedrieg, ik hou zo veel van hem en wilde hem niet kwijtraken aan een ander, dus begon ik online hulp te zoeken toen ik getuigenissen tegenkwam van mensen die Lord Bubuza bedankten voor zijn hulp, dus ik neem contact met hem op via WhatsApp:( +1 505 569 0396 ), ik vertelde hem het probleem met mijn relatie. Ik deed precies wat hij me had opgedragen en alles over het bedriegen en beledigend gedrag van mijn vriend veranderde ten goede, hij is nu zo lief en zorgzaam. Ik ben zo trots op Lord Bubuza. Heeft u een probleem met uw relatie? Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp::( +1 505 569 0396 ) of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. #Word lid van ons winstgevende bedrijf zonder je druk te maken over je werk, het is een eenvoudig handelssysteem om het plan van je keuze te krijgen en een minimum van $ 2000 te verdienen met slechts een klein bedrag aan investeringen, je kunt binnen een maand tot $ 40.000 tot $ 200.000 verdienen, afhankelijk van je investeringsplan kunt u zo snel mogelijk contact opnemen met supporter via whatsapp:+447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...