Bakfiets reparatie

2 jaar geleden heb ik een nieuwe accu gekocht voor mn babboe bakfiets omdat de oude accu opeens snel achteruit ging.. ik kon er net 1 dag mee fietsen, dat hield in 8 km.. max.. uiteindelijk moest ik m na bijna elk ritje naaar school (in totaal 2 km) opladen... dus tijd voor een nieuwe.. 425 euro!!!

Gek genoeg deed de nieuwe accu data ook vrij snel..Dit gemeld bij de klantenservice. zij boden aan de accu na te kijken. dus deze opgestuurd, nagekeken en weer teruggekregen met de melding dat er niets mis was met de accu. Verder dachten ze totaal niet mee wat het probleem zou kunnen zijn van de korte actieradius...

Sinds 3 maanden lid van een Bakfietservaringen - groep op Facebook. Hier stelde ik mijn vraag over mijn bakfiets.. Iemand noemde een onderdeel te bestellen bij Babboe. Het accu contact punt. Een onderdeel van slechts 14,95 en uiteraard nog 4,95 verzendkosten dus totaal 19,90..
Ik heb ook nog even contact opgenomen met Babboe om mijn ervaring te delen / de vraag te stellen wat het zou kunnen zijn. Zij geven aan dit niet op afstand te kunnen bepalen (logisch.. maar wat meedenken zou fijn zijn) . Een monteur langs sturen kan wel. Uiteraard zitten hier kosten aan verbonden. Alleen al voor het langskomen betaal je 40 euro voorrijkosten. Ik heb net even gekeken naar de kosten van het accu contact punt vervangen. dit komt op 60 minuten a 60 euro per uur dus in totala 100 euro. Het onderdeel zal ik ook nog wel moeten betalen dus totaal 115 euro, minimaal... Ik heb dus door het zelf te doen 95 euro bespaard!!! Het heeft mij wel anderhalf uur gekost ipv een uur, een wondje op mn vinger en wat gevloek omdat het contactpunt onder de bagagedrager zit dus op een lastige plek. schroefjes, schroevendraaier vielen steeds op de grond etc. maar het is me gelukt!
En dat geeft een goed gevoel!!

We kunnen weer fijner fietsen met de bakfiets, verdere uitjes (kinderboerderij etc) gaan ook weer lukken (fijn met het voorjaar in t vooruitzicht) en ook als de bak erg vol is met kindjes is het niet meer zwaar fietsen!

1 opmerking:

  1. Mijn naam is Loana, ik kom uit Monaco. Ik heb een vriend die ik heb met wie ik twee jaar heb gedate. Hij werd net op een ochtend wakker en vertelde me dat de relatie voorbij was. Ik was bijna 4 weken in tranen. ik was zo verward en diepbedroefd. Ik stuurde mijn zus en mijn beste vriendin Susan om hem te gaan bedelen, maar hij hield vol dat de relatie voorbij was dat hij me zat was. Tot ik een heel goede dag hoorde toen ik van Dr. Ajayi hoorde, las ik enkele getuigenissen op zijn site, dus besloot ik het eens te proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me dingen die hij moest doen om een ​​betovering uit te spreken, eerst overwoog ik of ik het zou doen, en ik besloot om het eens te proberen. Ik deed wat dr. Ajayi, de spreuk-caster, me opdroeg, en daarna tot 7 dagen uit het niets kwam mijn vriend die me zonder enige reden verliet op een avond naar mijn huis en smeekte me om me terug te hebben, hij kwam zelfs met zijn broer en smeekte om vergeving .. Na zoveel pijn die ik overging, kwam mijn vriend nog steeds terug ... ben zo blij ... allemaal dankzij Dr. Ajayi, je kunt contact met hem opnemen voor elk soort spellwerk. Ik geloof dat hij je door je RELATIEproblemen heen zal helpen.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com
    Viber / Whatsapp: + 2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...