verhuisd!

het is allemaal gelukt! vrijdag inpakken.. samen met mn man. jeetje wat een werk en jeetje wat hebben we veel spullen.. ik moet toch echt kritischer gaan worden... kan t gewoon NIET kwijt. in t oude huis wel, dus daar was bewaren makkelijker. daar hadden we een grote zolder met opbergruimte. hier vooral een grote kelder wat de opvangruimte wordt voor mijn werk als gastouder. maar op zolder leveren we ruimte in ;) Geen ramp.. gewoon echt spullen eruit gaan doen.. ;) ik heb bijv alle slaapzakken nog van de kinderen, handig voor opvangkids toch ? maar in de praktijk gebruik ik ze nooit.. dus eventueel 2 zomerslaapzakjes bewaren en 2 winter oid. en wel meer van die dingen.. ;) al heel veel weggegaan, maar er moet nog meer uit ;)

maar vrijdag alles ingepakt wat er nog stond (erg veel.. ) en zaterdag alles over. we hadden eerst een bus gehuurd via snapcarr.. 115 euro, mooi bedrag. maar helaas had die bus een aanrijding gehad en die konden we dus niet huren... geld netjes teruggehad. kleine vrachtwagen gehuurd bij een bedrijf.. 350 euro.... oops... maar het geld wel waard hoor, paste erg veel in! ze zullen alleen wel verbaasd geweest zijn over de km stand ;) 2 liter benzine oid haha. 3x heen en weer gereden met die wagen en een x vol naar de stort, dus de tuin is ook weer leeg.

helaas moest ik er zelf even tussenuit omdat dochter geinstalleerd werd bij de esta's bij scouting (soort aparte welpen groep.. ze hanteren andere leeftijdsgroepen bij deze scouting) hierdoor was ik er in het nieuwe huis niet bij toen daar de eerste lading aankwam, maar had op alle dozen een bestemming gezet.. dus t meeste stond goed ;) helaas namen ze ook wat dingen mee die naar de story moesten ;) maar geen ramp. ook dat is allemaal weg nu. nu alleen nog dingen die we weggooien na het uitpakken en opruimen ;)

respect voor alle mannen die zo hard gesjouwd hebben in ons huis.. pfff. grote bank, vaatwasser, tafel, wasmachine, droger, bedden.. pfff. petje af. ze hebben keihard gewerkt. nu mogen wij alles nog opruimen deze week. eigenlijk moet het grootste deel dinsdag klaar zijn, dan komt het gastouderbureau het huis controleren en donderdag de ggd. spannend! man is dus al druk bezig met rookmelders, traphekjes enz. we moeten beneden nog een hek naast de trap (leuning zegmaar) maken... terwijl het huis nog vol dozen staat.. maar het wordt langzamerhand mooier en mooier! en leger ;) (of de kasten voller haha)

helaas draait de rest van de wereld vrolijk door, dus morgen heeft dochter gewoon schoolzwemmen. en zelfs gekleed schoolzwemmen.. tja laat ik haar zwemschoenen echt kwijt zijn, al weken trouwens.. ze heeft haar a en b, dus had ze niet meer nodig.. en kleding.. tja kan t niet eens vinden (serieus... kon 1 doos vinden, met een klein deel.. maar ben er nog 1 echt kwijt.. en bedenk nu ik dit schrijf dat t meeste bij haar broer in een doos zit misschien omdat ze de laatste 2 weken vooral op zijn kamer sliep omdat we haar kamer dan als dozen opslag konden gebruiken.. dus ik denk dat er broers naam op de doos staat omdat er kleding van beide in zit.. morgen maar ff kijken.. voor nu liggen er kleding voor morgen, bikini/zwemtas enz ligt klaar (vooraf al in speciale doos gedaan :p samen met mn agenda enz :p)   verder dus dinsdag gastouderbureau, donderdag eerst consultatieburau (dus ook dat boekje maar vast in mn tas gedaan.. kan t anders toch niet meer vinden :p) logopedie en smiddags ggd.. alsof we niet genoeg te doen hebben in t huis..
dus ook maar vast boodschappen besteld, zodat ik daar niet nog meer tijd aan kwijt ben ;)

jeetje zeg.. verhuizen is toch iets meer dan ik in mn hoofd had.. maar gelukkig ook maar, anders was ik er niet aan begonnen ;)

Reacties

Populaire berichten van deze blog

2e bezichtiging + verjaardag dochter!

nachtopvang/weekendopvang

spaarpotjes vraagje