Nieuwe mobiel

Yes, vanaf morgen heb ik een mobiel zonder barsten in t scherm ;) nu nog proberen om dat heel lang zo te houden ;) snel een hoesje bestellen via alie ;)

Mijn huidige mobiel, een los toestel, heb ik bijna 2 jaar geleden gekocht via mijn provider, hollandsnieuwe. Dit was toen veel goedkoper dan ergens anders bestellen. Deze kostte toen 174 euro. ik heb er 21 maanden mee gedaan dus nog geen 10 euro per maand ;) Dit bevestigd voor mij dat het voor mij voordeliger is om een los toestel te kopen ipv een abonnement met toestel ;)

Nu heb ik een wileyfox swift 2 gekocht bij coolblue. ik heb m bewust door mn man laten uitzoeken ;) ik ga nog wel eens voor goedkoop op de verkeerde manier. kijk naar verkeerde specificaties of reviews ;) Maar al doende leert men.. dus uitbesteed aan mijn man ;) hij heeft zelf al een telefoon van dit merk en dat bevalt goed. dus ook maar proberen. Deze kost 177 euro, gratis bezorging. dus hopelijk kan ik weer 2 jaar vooruit :)

Mijn huidige telefoon doet het nog wel maar vooral de batterij gaat met wat facebooken op een dag zeker geen dag meer mee... mijn telefoon ligt de halve dag aan de lader.. tel daar flink wat barsten bij op en steeds langzamer worden.. ik vond dat ik wel toe was aan een nieuwe.. ;) geld overgemaakt uit t spaarpotje electronica en besteld. dankzij de spaarpotjes weet ik in 1 blik of het kan of niet ;) ideaal!

Kopen jullie losse mobieltjes of een abonnement met een toestel ? bewuste keus of automatisme ?

ik heb trouwens een abonnement van 10 euro per maand dit is 1000 mb/minuten/sms.. 1 bundel voor alles dus. gaat nooit op (zou evt zelfs prepaid kunnen, nog goedkoper maar durf niet.. bang dat ik langer moet bellen met bijv de huisarts oid en mn bundel dan op is.. )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...