Huishoudboekje

Eens kijken of ik een duidelijk overzichtje kan maken..

Inkomsten zijn namelijk wisselend.. ;) Mans basisloon is netto 1598 euro per 4 weken, maar vaak meer door overuren. Ik heb als gastouder geen basisloon dus het kan varieren van 0 op dit moment max 1100 ongeveer (bruto.. )
Voor het overzicht stort ik alle inkomsten eerst naar een spaarrekening. de eerste van de maand stort ik dan een maandbedrag terug. voorheen altijd 2200 euro, maar nu we overgestapt zijn naar M.oneYou kan het bedrag omlaag omdat we nu niet meer maandelijks sparen bij O.hra maar alles bij M.oneYou. dus wordt het maandbedrag 1950 euro. Welk bedrag we precies sparen is dus niet concreet te zeggen..

een overzicht van de uitgaven:

Vaste lasten:
Huur                                                      705
Eon gas/licht                                          140
Ohra verzekeringen (auto en huis)            47
Uitvaartverzekering van mij +kids              6
KPN interactieve tv                                 48
KPN mobiel man                                    44
Tele2 Mobiel van mij, sim only                  8
Motorrijtuigenbelasting                            35
Terugbetalen studieschuld                      100
Overblijven dochter 1x per week            16

Variabel:
Boodschappen                                      450
Tanken 1 a 2x                                       150
Overigen(kleding, cadeautjes, alles)       201

Totaal:                                                 1950

Man wil nog overstappen naar sim only.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...