even iets anders! eten met vrienden!

Na een werkweek van weer 5 dagen, dit weekend even iets anders dan werken of (in ons hoofd) druk met t huis... we gaan eten met een vriendengroepje van mijn man.
Dit jaar maakt iedereen iets, een soort tapas.. heb t zelf nog nooit gegeten, dus een beetje lastig verzinnen ;) voor de kids een zak poffertjes gekocht, zij ook gerustgesteld dat ze in ieder geval iets lusten ;) en kunnen ze zonder stress mee eten :) de gehaktballetjes staan, beetje indisch met saus.. zo nog een spinazie hartige taart maken met geitenkaast. klinkt niet echt als tapas, maar ach, ik vind het erg lekker ;) en niet te moeilijk denken haha. is een heel fijne relaxe groep gelukkig!

kleding vind ik en drama voor zoiets.. meer mensen last van ? ik ben maar 1.57, maat 42.. niet bijzonder dik maar omdat ik klein ben, voel ik me zwanger in jurkjes.. en mega heupen.. had een leuk shirtje en rokje gekocht vanmorgen bij de z.eeman bij school vanmorgen, erg leuk! maar staat dus voor geen meter :( verschrikkelijk :( toch maar een skinny jeans en mooi zwart tuniekje... voel me altijd zo anders, de rest superleuk in een jurkje wat ze ook prachtig staat.. en ik in een spijkerbroek... maar ja voel me er meer happy in dan in een jurk of rok :( lastig soms...

verder er heel veel zin in! merk dat ik me steeds mninder druk maak gelukkig ;) minder onzeker. nog even een druk avondje met eten maken, opruimen en spullen inpakken, maar t eten is op de helft, kleding ligt klaar. wauw. ben al heel happy, normaal doe ik veel dingen vlak van te voren en heb dan niet genoeg tijd ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...