Me time... ?

Vandaag kwam ik op facebook een mooi bericht tegen over te snel boos worden op de kinderen... auch herkenbaar.. zeker deze week weer... de oorzaak ligt zeker niet bij de kinderen (ja ik vind ze op dat moment bloed irritant omdat ze niet luisteren.. maar heel boos worden lost dat zeker niet op ;) wat geduld en grapjes, net als op tijd beginnen met schoenen en jassen etc (dat doe ik wel) etc wel...)

In het artikel stond vooral meer tijd voor jezelf nemen.. sinds een aantal maanden sport ik met een buurvrouw, en ik merkte toen we een x niet konden gelijk al dat ik het heel erg mis.. dus ik ben er dubbel blij mee dat we dat zijn gaan doen! en heel gezond en heel erg me time!!
Maar verder ?? ik zit wat op mn mobiel (fb en hayday....) soms mn laptop (blogjes lezen of fb leest net wat makkelijker...) en met man series kijke of alleen series kijken en dan houdt t wel op qua me time.. blijkbaar geen goede invulling van mijn me time.. anders was ik wel relaxter... ???

wat doen jullie om te ontspannen ? met wie ? wanneer ? leuke tips om thuis te kunnen doen ? (vriendinnen heb ik nauwelijks.. niet erg, maar die tover je ook niet opeens tevoorschijn.. geen auto voor de deur, werken, kinderen op tijd uit school halen dus met ov ergens heen schiet ook niet op etc..)

of wordt het gewoon tijd voor mooi weer, meer naar buiten met de kinderen waardoor ik automatisch nog meer geniet ??

2 opmerkingen:

  1. Altijd lastig zulke dingen, mijn me-time bestaat ook veel uit mijn telefoon en laptop. Ik ga 1x in de week naar yoga, echt een aanrader. En ook al heb ik genoeg vriendinnen, ik doe wel lekker in mijn eentje. En werken valt misschien ook wel een beetje onder me-time, ook al is dat niet altijd leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn werk is thuis.. met eigen kids erbij ;) dus totaal geen me time :p heel veel voordelen, maar tegelijk idd ook dat als nadeel.. ;)

      Verwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...