Toch dubbel verzekerd??

zoals bijna elke dag keek ik vrijdag weer eens wat er allemaal afgeschreven werd, de 1e van de maand dus meestal hypotheek, ohra verzekeringen, sns bank verzekeringen, de orv, lunchopvang van de jongste, de inleg bij binkc beleggingen etc... maar toen ik dat eens langs liep dacht ik dus huh.. ohra verzekeringen en snsbank verzekeringen.. ? wat hebben we dan bij ohra lopen ?
sns wist ik, omdat we dus recent de autoverzekering daarnaar verhuist hebben ;) dit scheelt bijna 13 euro permaand!!
ik wou dus inloggen bij ohra.. maar nergens inloggegevens..
Gezocht in mn mail.. daar kwam ik enkel een jaarlijkse polis tegen.. of niet eens de polis, maar wel een overzicht van de verzekeringen die daar lopen... blijkbaar dus een inboedel verzekering en een aansprakelijkheidsverzekering...
Snel natuurlijk even ingelogd bij sns om te checken wat daar loopt.. auto.. ok dat klopt.. woonhuisverzekering.. ja klopt, afgesloten voor ons nieuwe huis toen we het kochten.. inboedel, idem.. en aansprakelijkheidsverzekering.. ok dubbel dus.. vermoedelijk al vanaf de verhuizing april 2016... oops. op 1 of andere manier nooit opgezegd bij ohra.. dus we betaalden nog 11.78 per maand voor het oude huis.. toch ong 140 per jaar.. gelukkig geen wereldschokkend bedrag. gelijk de verzekeringen opgezegd via whatsapp

en ik maar denken dat dat mij nooit zou overkomen want ik check dagelijks de afschriften hou al jaren alles bij in excel.. maar juist dan ben je zo gewend aan alle afschrijvingen die er gedaan worden dat ik er niet eens meer over nadenk blijkbaar, waar die afschrijvingen voor zijn.... oops...
Blijkbaar hebben we de verzekering voor het oude huis nooit opgezegd.. dom dom dom..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...