nog een dagje minder werken ???

Sinds een tijdje komen 2 zusjes weer vaste dagen in de opvang ipv flexibel doordat mama een andere baan heeft. Hierdoor had ik een vast kindje op maandag/donderdag/vrijdag en t jongste zusje op dinsdag en vrijdag.. Ik had hierdoor 1 peuter op maandag en verder bso (flex) en 1 peuter op dinsdag (en bso flex..) de meiden spelen lief samen dus aan 1 mama gevraagd of kindje van de maandag naar de dinsdag kon en dat kon ! Op maandag dus opeens geen peuter meer vast maar op dinsdag 2..

Hierdoor heb ik op maandag alleen nog maar flex opvang (bso zelfs) dus of vrij of alleen bso.. heerlijk! En dat voor hetzelfde inkomen!!

Na de schoolvakantie komt ze wel weer de maandag mar dan is ze ook 4 en gaat dus naar school. Mijn inkomen zal dan flink dalen.. ben nog aan het verzinnen hoe ik dat op ga lossen.. want in de vakantie komen de bso-ers wel heel de dag.. Andere kindjes onder schooltijd plaatsen bijvoorbeeld gaat dus niet. Het meest ideale zou een kindje van een leerkracht zijn die in de vakanties geen opvang nodig heeft ;) Maar eens een lijntje uitgooien daar ;) 

Maar de vaste vrije woensdag bevalt erg goed! En een soort part time maandag ook! 

Hoeveel dagen werken jullie en bevalt dat ??

3 opmerkingen:

  1. Ik werk 4 dagen, meer dan zat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk! ik idd ook meestal. soms dus ivm flexopvang nu een dagje minder. bevalt erg goed :) (maar komt weinig voor hoor die weken van 3 dagen ) maar merk wel dat het me wel trekt.. minder werken.. ;) voelt heel luxe!

      Verwijderen
  2. Eigenlijk werk ik zeven dagen per week. Dat komt omdat ik vanuit huis werk als fulltime blogger. En ik vind het zo leuk dat ik het het liefst dagelijks doe.

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...