Duo aflossen

Alweer een blogje over duo. vermoedelijk de laatste ;)

De laatste dag van de maand (dan weet ik zeker wat er over is deze maand en wat er dus naar de spaarrekeningen gaat etc) ga ik duo helemaal aflossen. Ik wil er gewoon vanaf zijn ook al is het geld investeren bijv een betere optie. ondertussen is de e buffer weer helemaal op peil (zonnepanelen gekocht in februari..dat is weer aangevuld) dus wat we nu sparen is over.. doelloos voor nu... ik wil dus duo helemaal aflossen deze maand (bijna 2000 euro! wow wat veel geld!) dan ben ik er vanaf.
We houden deze maand nog geld over om te sparen ook zelfs! (dankzij de belastingteruggave van mn man en mij )

Op de pagina studieschuld kan je zien wat we al hebben afgelost en extra hebben afgelost. het ging steeds sneller. heerlijk. Het voelt heel goed om er vanaf te zijn!

Hierna houden we dus 100 per maand extra over wat we vermoedelijk extra gaan beleggen bij binck zonder dat er dus in de maanduitgaven dan iets verandert. ook heel fijn!

En wie weet in de toekomst dan ook eindelijk extra gaan aflossen op de hypotheek.. maar omdat mn inkomsten vanaf augustus heel onzeker zijn en flink minder worden (er wordt een kindje 4.. ze gaat van 10 u per dag naar 3 u per dag inkomen. ander kindje wordt ook 4 en die opvang stop ik omdat hij in een andere plaats woont en dus naar een totaal andere school gaat) hierdoor valt er veeel weg... durf dus juist even geen grote bedragen af te lossen verder

1 opmerking:

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...