zwaar onderschat (en uitsteller...)

even een klaagblog ;)
wat heb ik het inpakken en vooral het uitzoeken wat ik voorafgaand wou doen, zwaar onderschat.. met 2 eigen kinderen en fulltime aan het werk als gastouder (met heeeeeel soms een doordeweekse dag vrij omdat alle opvangkinderen flexibel komen en dus geen vaste dagen en tijden hebben, maar de ouders die het als laatste doorgeven, hebben vaak net die ene vrije dag opvang nodig, dus ook die is vaak al weer gevuld..) heb ik het toch onderschat hoeveel tijd alles kost.. ik had nog veel dozen kinderkleding staan die ik wou verkopen.. die heb ik vanmorgen dan toch maar met pijn in mn hart in zakken gedaan, donderdag komt er weer een goed doel langs om die zakken op te halen.. ook oude kleding van mezelf, nog positiekleding waar helaas geen interesse voor is. etc. had alles willen uitzoeken, maar dat is er echt niet van gekomen of de weinige dingen die ik wel op fb heb gezet, is geen interesse voor... dus er moet ook ngo veel naar de kringloop oid. (al gooit manlief t liever weg.. voelt zo zonde) 
het inpakken vordert gestaag.. maar vandaag even een inhaalslag maken, kinderen zijn bij opa en oma. en vrijdag ben ik vrij en gaan de kids naar opa en oma na school en psz. zaterdag dan echt verhuizen.. spannend! 
heb het gevoel hier niets te doen, terwijl het nieuwe huis enorm is opgeknapt! daar hebben mn man, mn vader en zijn man, mn schoonvader, mn zusje en haar vriend en vast nog wel veel meer hulp er een mooi, fris, huis van gemaakt! met een veilig muurtje ipv wankel hek rondom de trap naar beneden, alles mooi wit ipv verrookt geel, nieuwe meubels (leen.bakker! erg mooi en dus nog betaalbaar!) het wordt prachtig!! 
hopelijk gaat het inpakken ook allemaal nog lukken, maar nu het dichterbij komt, wordt het inpakken steeds makkelijker omdat we steeds meer niet nodig hebben of wel een weekje zonder kunnen ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...