Financieen Oktober

We hadden deze maand extreem veel extra uitgaven waardoor er 0 euro gespaard is.. dit komt niet vaak voor..
wat kwam er binnen en wat ging eruit ?

inkomsten van mij: 1154
inkomsten man:      2416
kinderbijslag:           444
HRA                         137

Deze inkomsten gaan gelijk naar de spaarrekening. de hra naar de doelspaarrekening huis/onderhoud
de kinderbijslag naar de rekeningen van de kids en de inokmsten naar de "tussenspaarrekening"
de 1e van de maand maakte ik 2900 euro over naar de betaalrekening voor de vaste lasten, boodschappen etc. maar dit was deze maand lang niet genoeg..

Vaste lasten: 1773
Boodschappen:552
kwartaalkosten: 57
tanken: 150


Extra uitgaven:
1740 euro!!!!

Dit zijn oa de belastingdienst die ik moest betalen (inkomstenafhankelijkebijdrage zorgverzekeringswet) , t opknappen van t tuinhuisje voor de kinderen (vooral hout of andere benodigheden) de tandartsrekening van dochter (werd vergoed maar wel eerst voorgeschoten) kosten bij t weekendje weg (verblijf betaald van de spaarrekening voor vakantie)
nieuwe bh's (6 besteld, 3 retour, dit heb ik deze maand ontvangen, 3e gratis, dus zelfs maar 2 betaald uiteindelijk), nieuwe nikes omdat de oude versleten zijn.. (doe er 3 jr mee.. dus een x dure schoenen kan dan best)  2 jurkjes die helaas weer retour gingen (te lang... erg fijn zo klein zijn... pfff wil ook leuk hippe tuniekjes aan maar zien er niet uit ), sport van jongste, schoolgeld 152 euro,  toneelles van dochter 175... wat kleding voor de kids (zeeman) halloweenversiering (action, voor verjaardag van dochter. gebruiken we de komende jaren nog) , man wil via binckbank gaan investeren in aandelen oid, dus daar ging 150 naartoe. enz enz. zo kom je vanzelf aan een groot bedrag...
dit werd betaald vanuit de spaarrekening of eventueel uit doelspaarrekenigen. hierdoor bleef er eind van de maand niets over om te storen in de potjes. maar uiteraard is dit totaal niet erg. het geld is er, het waren bewuste keuzes en soms verplichte rekeningen zoals t schoolgeld ;)

oftewel gespaard in oktober: 0 euro... ;)

1 opmerking:

  1. Hallo, dit is een zeer belangrijke boodschap die ik moet doorgeven aan iemand die door huwelijkse problemen heengaat, dat alle hoop niet verloren gaat, wat het probleem ook is, hier is wat je moet weten om je huwelijksprobleem te redden, ik werd ooit geconfronteerd met uitdagingen in mijn relatie tot ik een artikel tegenkwam dat sprak over de man die ik wil introduceren om je dit artikel nu te lezen. Dr. Ekpen van Ekpen Temple is de man die ik je wil aanbevelen met een huwelijksprobleem, dat hij je kan helpen met zijn krachtige spreuk om het probleem op te lossen dat je in je echtelijke leven tegenkomt. Neem vandaag nog contact met hem op via: ekpentemple@gmail.com of whatsapp hem op +2347050270218 u zult er blij om zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...