Opruimen

Langzamerhand wat meer tijd om echt te gaan opruimen.. minimaliseren zal ik niet kunnen haha zit gewoon niet in me :p (en lastig als prive en werk door elkaar lopen als gastouder :p )
maar eindelijk kan ik dingen apart zetten en hopelijk ooit de energie en tijd vinden om het weg te brengen. zag al dat er op fietsafstand (met de bakfiets) een kringloopwinkel zit! dit scheelt al iets qua wegbrengen, aangezien mn man altijd met de auto naar zn werk gaat ;)

ik liep altijd vast in het echt wegdoen omdat ik het zonde vind om alles maar weg te gooien wat nog prima is, maar geen idee waar kringloopwinkels zitten en geen tijd om alles via facebook of marktplaats te verkopen (en vaak geen reacties op advertenties.. dus de motivatie gaat dan ook wel erg weg) maar nu beide kinderen naar school gaan wat meer tijd hiervoor :) hopelijk ook nog wat energie zoals vandaag ;) dan gaat t ooit nog wel lukken ;) (al blijft het met kinderen een doorgaand proces natuurlijk)

wat doen jullie met spullen die je weg doet ? verkopen, weggooien, kringloop ? weggeven ? (aanwie ?)
lukt het jullie goed ?? nog tips of trucs ??

1 opmerking:

  1. Waar laat je alles idd. Ik heb laatst 2
    speelgoedkisten gekocht. En heb besloten dat daar al het speelgoed in moest. Natuurlijk ging dat hem helemaal niet worden. Ik heb gelukkig wel wat vrienden met jongere kinderen die ik met een deel van het speelgoed heel blij mee kon maken. Want idd marktplaats is echt mijn nachtmerrie. Maar alles wat over bleef is toch naar de stort gegaan. Eigenlijk echt zonde. Dus idd tips en trucs zijn zeker welkom.

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...