voorbereiding verjaardag

Is dat bij jullie ook altijd zoveel werk ???

ik heb een hele lijst klusjes vandaag.. ben gelukkig vrij.. anders weet ik helemaal niet wanneer ik het had moeten doen.. vanavond/morgen gok ik ;)

op mijn lijstje staat vandaag (al een deel gedaan gelukkig):

bedden kinderen verschonen
3 wassen draaien/ophangen/drogen
was opruimen
bedden klaarmaken voor mn zusje + vriend die blijven slapen ivm afstand
kwarktaart maken
bij tijd over appeltaart maken (met appels van de appelbomen van de buren :D)
keuken opruimen
woonkamer opruimen
kelder opruimen
slaapkamer zoontje opruimen
toilet schoonmaken
jassen naar boven (kapstok leegmaken)
eettafel leegmaken
vuilnis wegbrengen
glas naar glasbak
knoflooksaus maken
tomatensoep maken (voor t eten vanavond)
drinken klaarzetten
kinderstoelen naar de kelder
plastic klaarzetten (met verjaardagen doen we alles in plastic bekers, op plastic bordjes enz.. niet erg goed voor t milieu..maar scheelt heeeeeeel veel afwas en ik hoef geen extra servies in huis te hebben)

morgen nog doen :
stoelen klaarzetten
tafels/vloer schoon
gebaksbordjes/vorkjes klaarleggen
koffie/thee zetten en hiervoor alles klaar zetten (bakjes met suiker, melkpoeder, theezakjes, roerstaafjes).
man evt nog de tuin opruimen (bladeren opruimen met de bladblazer/zuiger)
en een tuintafel klaarzetten/netjes zetten voor de rokers ;) (zelfs een asbak gekocht haha. wil die vieze peuken niet in mn tuin waar ook mn kinderen en opvangkinderen spelen!!!)

we gaan zo maar even verder met de lijst ;)

1 opmerking:

  1. Helaas maar al te herkenbaar. Vooral als het voor onze kinderen is. We hebben een tweeling. Elk kind moet de aandacht krijgen, elk een taart kiezen en vervolgens zelf maken. Cadeaus uitkiezen, ook namens de opa's en oma's. Ondertussen de kinderfeestjes plannen, afstemmen met de ouders of hun kind wel kan......oh, het was afgelopen week dus het staat me nog vers in het geheugen. Schreef er zelfs nog en blogpost over...daar had ik dan nog wel weet tijd voor :-D.
    Nog even doorzetten!

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...