"nieuwe" bakfiets!

We waren al een tijd op zoek naar een andere bakfiets. ik had een normale baboe bakfiets, zonder trapondersteuning. was al 2e hands, fietste zwaar, maar voor naar school prima te doen! en als gastouder wel noodzakelijk in dit huis.. lopend redden we t gewoon niet ;) 

maar langzamerhand aan t zoeken naar een bakfiets met trapondersteuning omdat ik buiten adem was als t verder is dan school omdat het gewoon te zwaar is. en ik wil toch wel graag in de zomer naar t park/strandje kunnen, naar de kinderboerderij, een speeltuin, een x naar de markt etc.. dat kan nu gelukkig weer!!

Via marktplaats gezocht maar vonden we nog vrij prijzig. Toevallig verkocht een collega van mn man hun bakfiets! Voor een veel betere prijs dan via marktplaats en pas 2 jaar oud! zo happy mee!!!
Binnenkort misschien wel een nieuwe accu kopen maar verder is de fiets prima!! ga weer happy op pad met de kinderen! 

Geld natuurlijk netjes uit t potje bakfiets gehaald ;) en nu zorgen dat die op peil blijft voor een accu en jaarlijkse onderhoudsbeurten.. ken mezelf.. als ik daar geen apart potje voor heb, vind ik het zonde en stel ik het te lang uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...