cadeaukaarten

Blijven ze bij julie ook altijd liggen of geef je vrij snel uit ?

ik vind het altijd leuk om ze te krijgen! maar lastig om op tijd uit te geven.. ;) ze belanden wel netjes in 1 bakje, in de kast.. dus wel een vaste plek! yes!
maar soms lastig om eraan te denken of net van winkels waar je nooit komt..

maar vandaag eens aangepakt.. ! uitstelklusje ;)
een luchtje bij ici paris besteld, hopelijk lekker! luchtje van bijna 25 euro, geen verzendkosten en een bon van 25 euro dus eigen kosten: 0 euro

ik had een bon van bladcadeau gekregen, daar ook een leuk tijdschrift uitgekozen. 9 nummers, hopelijk wat tijd voor in de zomer ;) paar mee op vakantie, heerlijk!

de andere bonnen gaat nog niet helemaal lukken. misschien een boek bestellen bij bol.com maar moet dan wel verzendkosten betalen.. twijfel nog of ik wacht tot ik er nog wat anders bestel. heb ook nog een bol.com bon van 10 euro (die spaar ik bij gfk! )

we hebben nog veel meer liggen die ik niet direct kan besteden.. korting op de sauna, jumbo bonnen (die krijgt mn man van zn werk met kerst.. jumbo is de grootste klant.. ;) )
en nog een paar. maar weer 2 bonnen besteed, ruimt iig weer even op ;) kleine stapjes soms haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...