Voorstellen

Tijd om ook een blog te beginnen.. Benieuwd of er geinteresseerden zijn om het te lezen.. ;)

Ik ben 30 geworden dit jaar. Mijn man wordt dit jaar ook 30. We hebben samen 2 kinderen Dochter van 4,5 en Zoon van bijna 2. 2 katten en 3 vissen. Mijn man werkt buitenshuis fulltime, met ook vaak avonddiensten vanuit huis en zaterdagen werken. Ik werk als gastouder vanuit mijn eigen huis. Ik heb 3 opvangkinderen van nu 6 maanden oud, 16 maanden oud en 23 maanden oud. Ik werk geen vaste dagen of tijden, de ouders werken flexibel en ik dus ook.. ;)

Het lijkt me leuk om over ons dagelijks leven te bloggen, het huishouden (of vooral het gebrek eraan)  onze financiĆ«n en alles wat er maar in me op komt om te delen..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...