Rustige maand

September is dit jaar een rustige maand. De opvangkindjes gaan nog lekker buiten het seizoen op vakantie, dus heb er geen of maar 1 per dag. Voor de inkomsten minder, maar ook wel even lekker relaxt, huishouden wat meer bijgewerkt krijgen etc zo na de vakantie. Heerlijk.

De eerste dinsdag dat dochter weer naar school wass, hebben we gewinkeld. Dochter blijft op dinsdag over en man en ik waren vrij. Helaas kon ik voor dochter gewoon niets vinden naar mn zin, of kleurtjes waarvan ik wil dat ze het past, zodat ik kan zien of het staat of niet. Dus dat moet nog. Maar voor nu een flink bedrag van de spaarrekening gehaald voor het shoppen (300 euro.. auch.. incl parkeren, nieuwe winterjas voor man en zoontje, schoenen en een lading ondergoed van de zeeman 2+1 gratis actie ;) )geen merkdingen oid, vooral c&a, h&m en meest favoriet 1982! Vooral nu zoontje ook eindelijk 92 aan kan.. ze hadden er erg leuke truien en shirts! Hij moet hooguit nog wat nette spijkerbroeken, er liggen alleen maar 2e handsjes in de kast, die toch niet meer erg mooi zijn. 2 nette voor verjaardagen enz is wel fijn, maar hij past 86 nog supergoed (terwijl hij van shirts 92 en vaak 98 heeft :p dochter heeft hetzelfde.. broeken 110/116 maar shirts/truien 122/128... ) Voor dochter wil ik nog truien, evt paar mooie shirts, en kijken naar leuke jurkjes voor de winter. Eens samen shoppen :D

Buiten het shoppen om is het financieel ook een rustige maand gelukkig. Ben erg blij met ons overzichtje. Wat geeft dat ontzettend veel rust. Zelf zou ik nooit zonder kunnen/willen ;)

Verder heb ik er een gastkindje bij. weet niet eens meer of ik het verteld had hier. Een jongen van bijna 1. Lief ondernemend jongetje! Hij begint per oktober. We hebben er zin in! Nog wel contracten tekenen en een officieel kennismakings/koppelingsgesprek met het gastouderbureau volgende week. Helaas komen de contracten daarna pas.. (altijd riskant.. opvang bieden zonder dat contracten getekend zijn..) Maar ik ga er maar vanuit dat het goed komt! Nog even een nieuwsbrief maken met wat nieuwtjes en mijn tariefverhoging voor volgend jaar. (van 4,75 per uur per kind naar 4,85... )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...