Onlangs had ik bij webwinkel Kiabi een bestelling geplaatst. netjes ontvangen. Helaas waren 3 artikelen niet naar mijn zin, dus teruggestuurd (helaas duur bij hen maar ja we zijn verwend met gratis retourneren) helaas stond er in de mail vandaag maar 2 artikelen ipv 3...terwijl ze uiteraard samen zijn teruggestuurd in 1 verpakking..benieuwd hoe dat afloopt...
ook had ik bij bol wat besteld. een nieuwe tablethoes. helaas te snel geweest en de verkeerde maat besteld... dus ook die retour. paste in de brienvenbus dus netjes weer via de brievenbus retour gestuurd met het nieuwe adres.. volgens de tracker van bol is het pakket aangekomen, maar ik had nog niets gehoord dus contact opgenomen met de klantenservice. zij namen op hun beurt contact op met de verkoper (externe verkoper) zij zeggen niets ontvangen te hebben.. raar.. maar bol gaat het bedrag toch terugstorten omdat de postnl tracker zegt dat het pakket is ontvangen. dat is service!!!
Qua assortiment en snelle levering en lage bezorgkosten was ik al enorm blij met bol, maar nu dus ook nog eens met hun klantenservice! super!!
Bestellen julie veel online ? Gaat dat altijd goed of ook wel eens mis ? en bij retourneren ?
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
rustige week
Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...
-
Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...
-
12 december ging onze kat aan de wandel... ik merkte het pas savonds omdat ze dan wat blikvoer krijgen en ze niet kwam.. terwijl ze er dol o...
-
Op vrijdag werk ik meestal tot ongeveer 15u. rond die tijd komt ook mijn schoonmoeder om onze kinderen op te halen :) ze slapen daar elke vr...
Fijn dat bol.com je gewoon vertrouwt en het geld netjes terugstort. Ik ben ook altijd een beetje bezorgd als ik iets terugstuur...
BeantwoordenVerwijderenHet gaat bij mij meestal wel goed gelukkig.
Huisvlijt
Bij Kiabi is het ook netjes opgelost. wat gegevens door moeten geven (artikelcode etc) en daarna is ook het bedrag van het jasje teruggestort, vrijwel gelijk met de andere retourbedragen! Dus beide gewoon goedgegaan gelukkig!
BeantwoordenVerwijderen