Eerste extra aflossing DUO

Eigenlijk klopt de titel niet helemaal.. we lossen elke maand al extra af omdat ik het bedrag verhoogd heb naar standaard 100 euro per maand ipv ongeveer 60 euro.

Maar vorige week heb ik voor het eerst een extra bedrag overgemaakt naar duo. Dit kan nu heel makkelijk via iDeal.
ik heb op de spaarpotjes ook een spaarpotje voor aflossen. dit gaat nog erg langzaam omdat ik andere doelen eerst vol wil maken, maar toch stond er 72 euro op.. eigenlijk wou ik wachten tot 100 euro omdat ik van ronde bedragen hou, maar toch maar gewoon overgemaakt.. hopelijk komen er snel meer aflossingen en zij we er nog sneller vanaf ;)

hopelijk ooit in de toekomst ook iets extra aflossen op de hypotheek ;) maar met een annuitaire hypotheek is dat geen grote prioriteit..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...