Vrienden van Amstel Live

Ook wij zijn besmet met het VVAL virus..
2 jaar geleden gingen wij voor het eerst.. met het idee van we zien wel of we het wat vinden..
Enerzijds had ik er meer van verwacht, andere kant was het supergaaf. Maar merk wel dat ik wat gezelligheid mis. we zijn maar met ons 2en. Vind mn man erg gezellig en lief ;) maar mis de gezelligheid van een groep zegmaar.. wat meer interactie met de mensen om je heen in plaats van alleen met elkaar..
Wat wel heel bijzonder was.. ik deed mee met een winactie van Q-music. Zij hadden een studio/bar backstage. Hier kon je plekken winnen als opvullen van het cafe. Dit hadden we gewonnen! Wauw. via de vip/gasteningang naar binnen.. backstage lopen, tussen de artiesten.. een grote muur van amstel kratten (achtergrond voor fotos ?) in de q music studio zitten waar artiesten recht naast je staan (jeroen van koningsbrugge, broederliefde, jeroen van velzen, racoon etc ) gewoon de sfeer van backstage.. heel bijzonder om te zien!!


Vorig jaar toch weer geweest. En wauw wat was dat gaaf met Armin van Buuren..!!!
Voor dit jaar dus ook gelijk weer kaarten gekocht. Donderdag zijn we geweest.
Helaas moest ik dit jaar gewoon werken tot 18u dus meedoen aan de actie van Radio 538 om weer backstage te mogen, kon dit jaar helaas niet. Heel erg jammer.

Donderdag ook gelijk weer geprobeerd kaarten te kopen voor 2020.. alarm gezet om 9.45.. om het niet te vergeten.. man probeerde het ook .. kaarten zijn zo weer verkocht volgens mij als het ons beide lukt ;) helaas geen podium plaatsen of 1e rang voor volgend jaar.. 2e rang.. bizar hoe druk het is op die site.. het loopt aan alle kanten vast ;) ondanks dat er volgens mij een goed systeem achter zit met wachtrijen etc.

Het is best prijzig.. parkeren doen we in de wijk gelukkig, maar de kaarten zijn al snel 80 euro per stuk en dan nog wat drankjes. Maar gelukkig kunnen we hier samen van genieten!

Besef me heel goed hoe luxe we het hebben om dit soort uitjes te kunnen doen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...