Dagje ziek

Gisternacht werd ik opeens misselijk wakker om 3u... 
Ben maar naar beneden gegaan, emmer gepakt.. pas tegen 6u de emmer nodig.. Zag t niet zitten om te werken die dag, maar ja om 7u kwam t eerste opvangkindje (die ook al een maand bijna niet geweest was, dus voelde me extra rot als ik hem af zou zeggen.. ) hem dus wel laten komen.. man gevraagd of hij onze kids naar school kon brengen en dat kon gelukkig (toevallig gingen ze die dag met oma naar de binnen speeltuin dus hoefde ik ze niet uit school te halen).
de andere 3 opvangkindjes (11.15/11.45 en 14.45) afgezegd.. 
Als zzper extra balen, zeker zo'n volle dag, want ziek zijn wordt niet doorbetaald.. vandaag heeft ook iedereen vervanging geregeld gelukkig, ook al voel ik me beter, is t wel fijn dat ik nog een dagje rustig kan uitzieken. 

Gister verder wat misselijk gebleven, had t ijskoud maar geen verhoging, pas smiddags een beetje, 37.8, dat zakte gelukkig snel weer na een ibu. was blij toen t opvangkindje weg was... Geslapen van 14-17 u.. man ging na zn werk naar oma dus hij en de kids hebben daar gegeten omdat ik toch ziek was.

ik heb een groentesoepje gemaakt en een geroosterde boterham op. blij dat ik weer wat trek kreeg. (rest van de dag 2 druiven op en een beschuitje en wat thee en bouillon)

na t eten kwamen de kids ook weer thuis. papa bracht ze gelukkig naar bed. heb nog wat tv gekeken en viel weer op de bank in slaap. hierna dus ook maar naar boven. toch nog even wakker dus boven tv gekeken en rond 22u gelukkig weer moe en lekker doorgeslapen tot 6/7 u. was bang dat ik snachts klaarwakker zou zijn na al dat slapen :p maar dat viel dus mee gelukkig! 

Viel enorm mee dus qua ziek zijn. maar wel jammer dat t als zzper 2 dagen inkomsten kost :( snap dat ouders gelijk de volgende dag ook vervanging regelen.. daarmee kan je niet wachten tot de volgende ochtend.. maar net 2 drukke dagen inkomsten missen is best zuur. Gelukkig geen ramp omdat we veel sparen dus we vangen t makeklijk op. maar toch balen om inkomten uit mn urenoverzicht te halen en dus ook de inkomsten in feb te zien dalen in t prive schema. Wel heel erg blij dat iedereen vervanging had en niemand moeilijk deed! En blij dat ik eigen kids niet hoefde te brengen of halen naar school. 
Vandaag brengt man ze nog even maar de rest doe ik zelf gelukkig. had ze anders thuis moeten houden als ik nog ziek was geweest... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...