Mini besparing

Via de mail kreeg ik net het bericht dat ik mijn abonnement van mijn mobiel weer mag verlengen. Uiteraard kreeg ik de keus of ik dat met toestel of zonder wil verlengen. Uiteraard zonder! (ooit eens een beker yogo over mn mobiel gevallen.. kon natuurlijk nog lang geen nieuw toestel bestellen bij t abonnement zelf.. sindsdien altijd sim only..! doe er soms veel langer mee dan de 1 of 2 jaar van t abonnement en soms korter.. zo koop ik de mobiel gewoon zelf. is vaak nog voordeliger ook. meestal wel via mijn provider omdat die voordelige aanbiedingen heeft, maar soms ook ergnes anders. lang leve google om de prijzen te vergelijken ) 

Deze keer dus ook uiteraard sim only! Vorig jaar mn abonnnement iets verhoogd omdat ik soms niet uitkwam met mb's, omdat man meestal rijdt, zit ik dan wat te facebooken etc, en ook op vakantie kwam ik niet uit waardoor ik bij ging kopen maar dat is natuurlijk erg duur in verhouding. dus besloten om mn abonnement voor 1 euro extra per maand te verdubbelen.. prima deal. 

Grappige is nu dat ik dat abonnement kan verlengen voor jawel, 1 euro minder dan nu ;) prima. dus de komende 2 jaar heb ik 2000 mbs/belminuten/smsjes voor 10 euro per maand, ipv 11. (voorheen dus 1000 mb/belminuten/smsjes per maand voor 10 euro ) 

Het stelt weinig voor maar toch weer een besparing :) 

Wat voor abonnement hebben jullie ? sim only of met toestel ? veel of weinig mb's ?

1 opmerking:

  1. Sim only! Wel een 'duurdere', ik mag in juni veranderen en hoop dan zo'n €5,- in de maand te kunnen besparen. Toch weer €60,-.

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...