Vrienden van Amstel

Gisteravond met mn man naar de Vrienden van Amstel geweest! Was erg gaaf!
Super avond gehad!

Uiteraard zit er een kostenplaatje aan.. kaartjes, drinken etc.. Geen idee wat we aan drinken kwijt waren eerlijk gezegd.. zal niet zo veel zijn. mn man had cash mee.. hij een paar biertjes ik 3 cola light :p Parkeren 0 euro.. in de wijk geparkeerd (man is er geboren.. dus kent de wijk goed). De kaartjes waren volgens mij rond de 100 euro samen.
Wel gelijk toen de verkoop begon kaartjes voor volgend jaar gekocht. betere plaatsen dan dit jaar.. dus 160 euro kwijt. 
We gaan niet vaak samen weg dus dit is voor ons t geld zeker waard!

Ook hebben we de zomervakantie al geboekt! 2 weken in een chalet in Nederland, in de zomervakantie voor 680 euro. nog nooit zo lang voor zo weinig geld weggeweest haha. Dichtbij mn zusje dus met haar ook gezellig afspreken :D heel erg veel zin in!

Ook heeft mn man nog een investering gedaan van 350 in bepaalde crypto currencies. Geen verstand van ;) de waarde daalt op t moment dus hij baalt. maar we wachten wel af. stoppen er geen geld in wat we niet kunnen missen dus is geen ramp ;) 

Veel extra kosten dus deze maand dus iets minder sparen dan wat er naast t maandbedrag overblijft, maar ook dat is geen probleem. Vakantie betaald van t vakantiepotje de rest van de "tussenrekening" (eind van de maand verdeel ik wat er over is over de spaarpotjes bij ing ) 

Jullie nog wat leuke dingen gedaan of vooral aan t sparen of kunnen leuke dingen uberhaupt niet ?

Edit: merk alleen wel dat ik geen 18 meer ben haha. moe ;) Man had 2 dagen vrijgenomen ik neem al veel vrij vind ik en als gastouder is dat net even anders dan t werk van mn man. dat neemt een collega van hem wel over of dingen blijven liggen.. ik zadel gezinnen op met een opvangprobleem dus neem niet snel extra vrij ;) gisteravond uiteraard wel ;) tot 1800 gewerkt terwijl er anders een kindje zou blijven slapen (alleenstaande ouder in de zorg) maar moet nog even bijkomen van zo laat opblijven en pas laat slapen ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...