Toch een leuke dag!

Gister moest man gewoon werken.. Ik vind er niets aan als hij op zaterdag moet werken. Doordeweeks ben ik ook al alleen met de kids. Alleen zijn er dan nog opvangkindjes en zie ik de ouders daarvan nog en buiten de vakanties zie ik gelukkig veel ouders op het schoolplein. Wat gezelligheid van volwassenen om me heen en niet alleen maar kleintjes. Erg gezellig, begrijp me niet verkeerd ;) Maar alleen dochter kan praten. De rest is nog te klein. En het is reuze gezellig hoor! Maar mis soms wel de gezelligheid van volwassenen. Van echte vrienden hier in t dorp of dichtbij.. Maar gelukkig hele lieve en leuke buren!

Gister eerst de naaste buren uitgezwaaid voor hun vakantie. Daarna ging dochter met de buurjongen spelen van een huis verder. We maakten ook nog kennis met de achterbuurvrouw, recht achter ons. Ze wonen er al een tijdje, maar we zagen ze nooit. Onze kinderen spelen vaak met de buurkinderen, buiten de poort bij de buren in de tuin of binnen. Haar kinderen zijn pas net 2 en de jongste 9maanden, dus die spelen nog niet buiten de poort. Tot gister.. Wat leuk en gezellig! Samen met die buurvrouw wat gedronken en gekletst bij de al wel bekende buurvrouw. Zo een hele gezellige ochtend gehad!
Na de lunch ging zoontje naar bed en speelden de buurjongen, dochter en ik ik Uno en Triominos (zonder punten, meer als een gewoon soort domino). Erg leuk! Daarna mochten ze zwemmen in het grote bad van de buurjongen. zoontje werd wakker en omdat ik er zelf bij kon zitten (geen oppaskindjes oid) mocht zoontje voor het eerst ook in het zwembad van de buren. Wat vond hij dat geweldig zeg!! Eerst even koud (het is ook 50 cm diep oid en hij is 88 cm lang..) maar al snel helemaal leuk! wat heerlijk om mn waterratjes zo blij te zien!!

S'morgens had ik niet zoveel zin in die dag. geen plannen om weg te gaan en niemand om me heen voor gezelligheid. Maar uiteindelijk dus een hele gezellige dag gehad en ook de kids hebben zich super vermaakt!

1 opmerking:

  1. Fijn joh :) Ik heb dat ook vaak. Juist de dagen waar je tegenop kijkt blijken vaak hartstikke leuk te zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...