Administratie 2017 helemaal bij



Allereerst uiteraard iedereen de beste wensen voor 2018!!


Wauw wat een fijn begin van het jaar! Ben een dagje home alone, vrij, geen man, geen kids echt alleen thuis. Bergen werk verzet, maar heerlijk op t gemak!! Vanmorgen eerst een beetje een dipje.. heel de dag alleen thuis, geen auto, geen plannen en dus geen gezelligheid.. maar ipv op de bank ploffen alles uitstellen en alleen maar tv kijken heb ik veel gedaan!!

Afspraken van de kinderen verzet die niet uitkwamen qua tijd (en ik heb zo'n hekel aan bellen dus stelde t steeds uit) viel achteraf enorm mee en zelfs erg blij met de nieuwe afspraak tijden. super!

Administratie van dit jaar alweer bijgewerkt, alle afschrijvingen van vandaag etc en ik ben bezig t spaargeld van de kinderen te verhuizen voor een hogere rente maar ja met een max bedrag per dag ben ik er even mee bezig ;) dus in stapjes

De zakelijke administratie is ook weer helemaal up to date en online al ingevuld bij de boekhouder. nu alleen nog wachten op alle jaaropgaves/jaaroverzichten van oa de hypotheek, de banken, mn man etc. Daarna mag de boekhouder aangifte doen

Ook de woz waarde vast opgevraagd (en t document in map belasting 2017 opgeslagen ;) alles lekker bij elkaar)  van 225.000 naar 230.000 . precies zoals ik had verwacht eigenlijk.

Geprobeerd een spaarrekening te sluiten waar ik geen geld heb staan. ooit geopend tijdens een actieperiode. er stond helaas geen geld op ;) maar wel gemaild etc om te sluiten

Dochter opgegeven voor sportmix. 4x een gevarieerd aanbod op de maandagmidag. gratis dus benieuwd of ze het wat vind. ook weer afgevinkt van t lijstje.
Uren van een opvangkindje nog ingevoerd. anders krijg ik ze niet uitbetaald ;)
Veel dingen kunnen afvinken. heerlijk!

Zo even een bakkie doen bij de buurvrouw en dan maar eens aan t avondeten beginnen en lekker op de bank ploffen. wel verdiend haha

Goed begin van t nieuwe jaar alles zo heerlijk op orde



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...