Vakantiedagen al doorgegeven

Langzamerhand leer ik steeds beter plannen en vooruit denken.. Zal wel moeten ook aangezien ik nu 4 gezinnen opvang bied, voor hun in totaal 5 kinderen en onze eigen kinderen gaan ook naar school dus zitten we met schoolvakanties of speciale dagen waar ik rekening mee moet houden..

Vorig jaar okt/nov al mee begonnen met een planning op papier en ik dacht dat ik het al gemaild had naar alle ouders, maar toen ik vandaag eens terug zocht in mn mail omdat mn man er iets over vroeg, zag ik dat ik deze mail niet gemaakt of verstuurd had en t dus enkel zelf op papier had. niet zo handig.
Dus gelijk nu opvangkindje op bed ligt en de rest op school is, een duidelijke mail gemaakt met alle vrije dagen of aangepaste beschikbare tijden per maand. 
in de zomer 3 weken vrij, met kerst meestal 1 hele week en met wat losse dagen kom ik op ruim 5,5 week.. eigenlijk nog te weinig.. t liefst zou ik ook de voorjaarsvakantie een week nemen en de herftvakantie.. maar dan ben ik bang dat de ouders te veel in de problemen komen ;) zij moeten nl wel gewoon werken :p 

Helaas zijn al deze dagen onbetaald vrij. Het is niet anders. Gelukkig sparen we genoeg dus het is makkelijk op te vangen voor ons. Vaak nemen de ouders en opvangkinderen die nog niet naar school gaan vrij in andere weken, dus ook dan loop ik inkomsten mis. Maar ook dat is goed op te vangen en ik geniet dan van iets rustigere werkweken ;) 

Hebben jullie al een planning van vrije dagen ? vakanties ? 
Zijn jullie vakanties/vrije dagen doorbetaald of ook onbetaald ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...