mezelf voor de gek houden

Januari is dus een dure maand geweest.. Ondertussen heb ik ook een nieuwe accu voor mn bakfiets nodig omdat deze t niet langer uithoudt dan 1 ritje naar school... (voorheen een week..) tja.. tijd voor een nieuwe.. 
Gekke is dat ik deze kosten dus vooruit wil schuiven naar februari.. waarom ?? omdat dan wel t bedrag op de zakelijke spaarrekening staat en nu nog niet.. (maar t staat sowieso wel op de spaarrekeningen.. t bedrag wat ik ga verdelen over de potjes staat nu op de "tussenrekening" zoals ik die noem...)

Het is dus puur mezelf voor de gek houden.. nog 3 dagen (of eigenlijk al een week) moeilijk doen met elke x de accu aan de lader etc.. alleen zodat ik niet heen en weer hoef te schuiven met geld over de spaarrekeningen.. 

wat zit een mens soms maf in elkaar ;)

t bedrag voor de accu blijft evenveel en verandert echt niet van nog een week wachten..

Hebben jullie ook wel eens van die maffe acties die eigenlijk niet perse logisch zijn?

4 opmerkingen:

  1. Constant,vooral als het om geld besparen gaat. Hier voornamelijk met wachten op een aanbieding. Ik snap je gedachtegang helemaal hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe lang heb je gedaan met de accu voor je bakfiets-fiets? Ik heb nu een fietskar, ook ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fietskar passen maar 2 kids in ;) en verschrikkelijk elke x los en vast maken aan je eigen fiets :p als gastouder totaal niet handig ;) heb nu mn mama fiets en de bakfiets. perfect zo. de accu heb ik een jaar mee gedaan, maar de bakfiets heb ik 2e hands gekocht dus was al gebruikt. en mn dochter zit vaak in de bakfiets dat scheelt erg veel ni gebruik (ze is al 8, 30 kg...) of vaak vol met opvangkindjes (en zoontje van 5 ook uiteraard) ook krijg ik de banden nog niet goed hard opgepompt dus ik wil kijken naar een electrische fietspomp oid, want ook dat kost veel van je accu....

      Verwijderen
    2. Ik heb ook maar twee kinderen, dat scheelt. Ik vind het ideaal dat je hem er ook af kunt halen. En het is makkelijk op te vouwen tot een klein pakketje. Hier zijn we zeer tevreden. Maar een jaar toch vooruit kunnen met met de accu , dat is fijn. Hoe ver kon je met een accu fietsen?

      Verwijderen

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...