jaarafrekening energie/gas

We zitten voor gas en energie voor 3 jaar bij Eon.. net toen ik bij een andere blogger allerlei ellende tegenkwam over dit bedrijf. Maar wij hebben geen zonnepannelen oid, dus leveren niets terug. En nog geen problemen gehad bij Eon. Af en toe controleer ik of het maandbedrag nog voldoende is.
Vorig jaar betaalden we 140 per maand en ik zag steeds dat we minder konden betalen oftewel dat we geld terug zouden krijgen. Super. altijd maar afwachten of het klopt natuurlijk ;)

In maart kon ik de meterstanden doorgeven. We hebben 3901 kwh verbruikten 685 m3 gas. Geen idee wat normaal is eigenlijk voor een gezin met 2 kinderen, waarvan altijd iemand thuis is..

We hebben 1661 betaald en 1349 afgenomen en we kregen dus nog 312 terug.
Het maandbedrag wat we nu betalen is 125 euro. Ik laat het daar nu op staan. als we eventueel bij moeten betalen is dat op te vangen vanaf de spaarrekening. Het is leuk om veel geld terug te krijgen ;) maar uiteindelijk hebik het liever op de spaarrekening staan dan bij Eon ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

rustige week

Extra uitgaven deze week waren Een hoesje voor dochters nieuwe tablet, via wish 7,80 een broek voor dochter in de sale. keek voor mezelf...